Saluda

Soi alcalde de San Juan de Plan/San Chuan dende 2019. Nunca antes m'abrí pensau fer parte d'un ayuntamiento, pero en l'anterior lechislatura (2015-2019) un rolde de personas del lugar von fer una Agrupazión d'Electors que nos va levar a apencar con ixa responsabilidá y, en l'autual, con identico esprito, foi parte d'una candidatura refirmada per Chunta Aragonesista.

Tiengo una ideya clara y asolada de lo que cal que sía la politica activa, per ixo la mía fayena siempre eba estau más adedicada a trobar cauzes ta la partizipazión ziudadana y el compromís vezinal. Per la mía formazión universitaria (Filolochía ispanica) y las mías ocupazions laborals (dozenzia de personas adultas y mosico) he gosau estar de contino al canto de l'actividá cultural del munizipio y de la Bal de Chistau, asumindo funzions culturals en el mío lugar, partizipando, promovendo y troballando ta reviscoliar el patrimonio tan granizo que alzan es nuestros lugars de montaña.

Si de cosa me puedo abantar, ye d'estar un más en un equipo de zinco personas an que todas son compañeras, que compartín ilusions, delerias y proyeutos. Un equipo de tres mullers y dos ombres con la langaria de troballar en chunto con y ta la chen d'el nuestro lugar y sentindo l'argüello de vivir en él.


(traducción castellano)
Soy alcalde de San Juan de Plan/San Chuan desde 2019. Nunca antes habría pensado en formar parte de un ayuntamiento. Sin embargo, en la anterior legislatura (2015-2019) un grupo de personas del pueblo creamos una Agrupación de Electores que nos llevó a afrontar esa responsabilidad y en la actual, con idéntico espíritu, formo parte de una candidatura respaldada por Chunta Aragonesista.

Tengo una idea clara y asentada de lo que tiene que ser la política activa, por eso mi labor siempre había estado más dedicada a encontrar cauces para la participación ciudadana y el compromiso vecinal. Por mi formación universitaria (Filología Hispánica) y mis ocupaciones laborales (docencia de personas adultas y músico) he estado continuamente al lado de la actividad cultural del municipio y del valle de Chistau, asumiendo funciones culturales en mi pueblo, participando, promoviendo y trabajando para avivar el patrimonio tan enorme que guardan nuestros pueblos de montaña.

Si de algo puedo presumir, es de ser uno más en un equipo de cinco personas donde todas somos compañeros, que compartimos ilusiones, empeños y proyectos. Un equipo de tres mujeres y dos hombres con el afán de trabajar conjuntamente con y para la gente de nuestro pueblo y sintiendo el orgullo de vivir en él.

Roberto Serrano Lacarra